facebookflickr

curcubeu

Când am povestit intr-un articol anterior despre Lacul Vulturiloram spus că nu am reuşit să ajung prima dată când am încercat şi vreau să vă povestesc această experienţă pentru că a fost una memorabilă.

Aşadar, Alex a venit cu propunerea să mergem la lacul Vulturilor pe următorul traseu de 2 zile(cu dormit la cort): Întorsura Buzăului - Vama Buzăului – Tabla Butii – Lacul Vulturilor – Siriu – Nehoiaşu.

Am reuşit să-l conving pe Alex să nu mai mergem cu trenul până la Întorsura Buzăului şi să plecăm de la Săcele. De la Săcele urma să mergem prin văile Zizinului şi Dâlghiului spre Vama Buzăului.

Aşa că vineri seară mi-am umplut rucsacul de 40l (împrumutat de la Costel) cu cort, sac de dormit, mâncare şi alte lucruri necesare pentru tură. Devreme, pe la ora 1 dimineaţa am zis că e momentul să dorm şi am dormit până când am auzit telefonul sunând. Alex m-a sunat din tren, să mă întrebe unde sunt. HOPA! Prima dată când mi se întâmplă să nu aud alarma, dar sigur nu am fost eu vinovat. Tehnologia, telefonul sau Băsescu. Acolo trebuiesc căutaţi vinovaţii.

M-am uitat repede pe net la ce tren puteam să mai iau şi fugi pe uşă. În graba mea am uitat bidonul de apă şi niste scule de bicicletă. Aveam să-mi regret doar bidonul de apă.

1071586 541751529194257 1810123460 o

După ce mi-am luat cursieră şi am probat-o pe ruta Constanţa – Bucureşti, a doua tură cu dânsa am hotărât s-o fac pe Transfăgărăşan.

Drumul de la Constanţa la  Bucureşti l-am făcut împreună cu Mihai, el cu MTB-ul şi eu cu cursiera.  A fost o ieşire tare grea! Cursiera pur şi simplu mi-a rupt mâinile şi gâtul. Caţiva km i-am făcut cu MTB-ul lui Mihai pentru că pur şi simplu nu mai puteam să pedalez pe cursieră.  Cum, cum am terminat acest drum şi urma acum a doua provocare: Transfăgărăşanul pe cursieră! Trebuie avut în vedere la cursieră, că pinionul cel mare are 21 de dinţi şi foile sunt doar 2 la număr.

Aşa că împreună cu Bogdan şi Mihai am plecat la drum. Plecare a fost undeva pe la 4:30 – 5:00 din Bucureşti.

1077658 546940078675402 87640278 o

Anul trecut la propunerea lui Mihai și Adi, am încercat să facem Transalpina și Transfăgărășanul în 24 ore. Atunci Alexandra a condus mașina și eu, Mihai și Adi am pedalat. Distanța de la Șugag la Cârtișoara am făcut-o cu mașina, dar și așa nu am reușit să realizăm ce ne-am propus. Cele 2 trans-uri în 24 ore. Mai mult am făcut-o în două zile. Mai multe detalii aici.

Așa că Mihai a pus-o de-o tură anul acesta cu obiectivul clar de a termina cele 2 trans-uri în 24 ore numai că acum distanța dintre Șugag – Cârtișoara avea s-o facem tot pe bicicletă. O mașină era bună doar pentru a nu căra bagajele în spate.

Așa că Mihai a făcut evenimentul și a creat vestitele lui legi. Acum nu știu dacă sunt așa vestite, dar clar au fost discutate. Ia să vedem ce legi a născocit acest Moise modern:

• nu mergem mai puțin de 5km între opriri;
  • pe urcări, nu stăm mai mult de 2 min la opririle pentru apă și 10min la opririle pentru mâncare; pentru alte feluri de opriri, 5 min :));
  • noaptea se menține grup unit, dar cu viteza minimă de 7km/h;
  • sub nici o formă NU SE FAC OPRIRI PENTRU SOMN !!!
  • nu se consumă nici un fel de băuturi alcoolice înainte sau în timpul turei.

Pe lângă aceste legi, au fost și condiții de participare:

• ai min 2000km pedalați în acest an;
  • ai condiție fizică foarte bună (nu se acceptă fumători);
  • ai bicicleta în stare foarte bună(mtb cu cauciucuri de soșea);
  • poti menține o viteza minima la urcare pe porțiunile abrupte de 7km/ora (pe plat 30km/h);
  • ai mai parcurs unul din cele 2 drumuri integral pe bicicleta(fară pushbike);
  • ai mai fost la ture grele cu mine sau cu unul din ceilalți participanți.

Mai multe detalii aici.

Aceste legi și condiții au fost acceptate de: organizator(Mihai), Ciprian (adică io), Bogdan, Zuzu, Iulian, Laurențiu și prietenii lui care au făcut cu rândul ba pe șoferii, ba pe bicicliștii. Mașina lui Laurențiu a fost foarte bună și spatele nostru o să-i fie pe veci recunoscător.

Să vedem...

1465868 607052595997483 202126730 o

În fiecare iarnă încercăm să scoatem bicicletele la zăpadă, dar nu în parc sau alte zone limitrofe Bucureştiului. La munte!

1502711 607051982664211 1560770446 o

Vorbeam cu Mihai şi ne gândeam să facem o tură la munte să facem poze la “zăpadă” şi încă nu ne hotăram dacă s-o facem intr-o drumeţie sau s-o facem pe bicicletă. Până la urmă, a ieşit de o bicicletă.